Közösség







GYIK

Bemutatóterem - mit tehetek a bemutatóteremben?

A megrendelt termékek átvehetőek.
A weboldalon megtekintett és előszűrt termékek élőben is megtekinthetőek és megvásárolhatóak.
Egyedi, céges megrendelések részletei leegyeztethetőek.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy bemutatótermünkban csak és kizárólag névvel és címmel ellátott számla ellenében történhet értékesítés.

A bemutatóterem előtti parkolóban 1 óra díjmentes parkolást biztosítunk, melyet a parkolócédula pecsételésével tud érvényesíteni, így kérjük ezt tartsa magánál az áru átvételekor.

Bemutatóterem - nyitvatartás

Bemutatótermünk nem kiskereskedelmi egység, így nyitva tartása az irodánk nyitva tartásához alkalmazkodik.

DátumNyitva tartás
-tól-ig-tól-ig 
2017.02.01.2017.09.01.8.0016.00 
2017.09.04.2017.12.21.8.0017.00 
2017.12.22.2017.12.22.8.0012.00 
2017.12.23.2018.01.01.  ZÁRVA
2018.01.02.2018.01.31.8:0017:00 
2018.02.01.-8:0016:00 

 

Munkaszüneti napokon, szombatra eső munkanapokon, valamint szombaton és vasárnap a bemutatóterem ZÁRVA tart.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy bemutatótermünkben csak és kizárólag névvel és címmel ellátott számla ellenében történhet értékesítés.

 

Bemutatóterem - cím, megközelítés

Cím: H-1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. 2. épület. 7. Elhelyezkedésünket és a megközelítést részletesen a Kapcsolat oldalon tekintheti meg. Ügyfeleink számára a leggyorsabb megközelítés autóval a PP Center 2. kapuja, mely a Szentendrei útról nyílik. Mivel a PP Center telepe, ahol bemutatótermünk található elég nagy kiterjedésű, kérjük, mindenképp tájékozódjon a pontos megközelítésről mielőtt ellátogat hozzánk.

Fizetés - Fizethetek bankkártyával?

Igen. Bankkártyás fizetés a bemutatóteremben lehetséges. Kiszállítás esetén bankkártyás fizetés nem lehetséges. Kérjük, bankkártyás fizetési szándékát a web shopban történő megrendeléskor a Fizetési opcióknál és személyes átvétel esetén a számla kiállítása ELŐTT is jelezze! Köszönjük.

Elfogadott bankkártya típusok: Mastercard, Visa, Maestro, Visa Electron. Nem lehetséges fizetés American Express kártyával.

Méretek - Hol olvashatóak méretinformációk?

Honlapunkon egységesen mindenhol a termékoldalakon találhatóak a pontos méretinformációk. Kérjük, keresse a piros kérdőjel-ikont amely minden termékoldalon az "Info vonal" szövegrész alatt található. A kérdőjelre kattintva egy kis felugró ablakban olvashatók a méretek.

 

Méretek - Kompatibilis-e a Filofax más Magyarországon kapható márkákkal?

Igen, általában az összes hasonló terméket gyártó cég a Filofax gyűrű-szerkezetét követi. A pótlapok szélességi és magassági adataiban elképzelhető pár mm eltérés, de ez a használhatóságot nem befolyásolja. A gyűrűk száma és távolsága a lényeges szempont, melyet a méret információknál és az alábbi táblázatban is megtalál. Amennyiben ezek egyeznek, a pótlapok kompatibilisek.

Szállítási lehetőségek és díjak

Cégünk számos lehetőséget kínál Önnek, hogy a terméket kényelmesen és biztonságosan megkapja.

Az Ön jobb kiszolgálása érdekében cégünk díjmentesen biztosítja a Flex Delivery szolgáltatást, mellyel Ön számos, az áru átvételét segítő, rugalmas szolgáltatásra jogosult. Többek között értesítéseket kap a csomag kiszállításával kapcsolatban. Bővebb információért, kérjük tekintse meg szállítási információkra vonatkozó oldalunkat.

Szállítási és fizetési lehetőségek és díjak:

* Az EU-n kívüli országokba történő kiszállítás költsége a szállítási díjat tartalmazza egy normál méretű csomag szállítása esetén. Mivel a szállítási költség a szállítási címtől, valamint a csomag méretétől és súlyától függ, így a megrendelt áru mennyiségétől függően a külföldi szállítási költségek rendelésenként módosulnak a megrendelt áru és a megrendelő lakhelye ismeretében. A pontos költséget a végső visszaigazolás vagy számla tartalmazza majd, melyet megrendelés után e-mailen küldünk el Önnek PDF formátumban. A szállítási idő a szállítási címtől függően eltérő (3-15 munkanap) lehet, de általában 2-4 nap.

Szállító nem ismeri és nem is vállal felelősséget az egyes országok vám és egyéb illetékeivel kapcsolatban. Ezt minden esetben a vásárló fizeti (felmerülés esetén) és a szállítási díj ezeket a tételeket nem tartalmazza.

Vásárlás - Milyen hosszú a szállítási idő?

Magyarországon 1 munkanap.

Külföldre 2-4 munkanap.

A fenti adatok kizárólag a szállításra vonatkoznak, nem tartalmazzák az adminisztrációhoz szükséges időt. Az adminisztrációra szánt idő a fizetési módtól is függ, hiszen előre utalás esetén a számlát el kell készíteni és az pénz beérkezésének idejét is figyelembe kell venni.

Megjegyzés: kérjük, vegyék figyelembe nyitvatartási időnket, valamint azt a tényt, hogy több megrendelés előkészítésével is foglalkoznunk kell, így az adminisztráció 1-3 munkanapot is igénybe vehet. Amennyiben 3 munkanap után sem kap levelet tőlünk, kérjük nézze meg "Spam" leveleit (sajnos néha a levelező rendszerek spam-ként kezelik a leveleket) és írjon nekünk a megrendelésszámra hivatkozva.

Ne feledje: Az Ön jobb kiszolgálása érdekében cégünk díjmentesen biztosítja a Flex Delivery szolgáltatást, mellyel Ön számos, az áru átvételét segítő, rugalmas szolgáltatásra jogosult. Többek között értesítéseket kap a csomag kiszállításával kapcsolatban. Bővebb információért, kérjük tekintse meg szállítási információkra vonatkozó oldalunkat.

Vásárlás - Kell ÁFA-t fizetnem?

A hatályos törvények értelmében minden eladás ÁFA felszámításával történik. Ez a szabály minden Európai Unión belüli értékesítésre vonatkozik. Érvényes EU adószámmal rendelkező cégek ÁFA nélküli számlára jogosultak. Az EU adószám érvényességét minden esetben ellenőrizzük és csak érvényes EU adószám esetén számlázunk. Az Európai Unión kívüli értékesítés ÁFA mentes export, így ÁFA fizetési kötelezettség nincs.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy - a fentiekre tekintettel is - minden szállítás esetében szükség van a termék átvételének igazolására aláírással (POD = Proof Of Delivery), különösen ÁFA nélküli értékesítés esetén, hiszen igazolnunk kell, hogy a termék valóban elhagyta az országot, illetve az Európai Uniót.

Összefoglalva:

* Az ÁFA visszaigényelhető a hatályos törvények alapján. Az ÁFA bevallás elkészítése saját felelősségre történik.

 

 

Vásárlás - Kell vámot és egyéb díjat fizetnem?

Magyarországi szállítás esetén - értelemszerűen - nem kell vámot fizetni.

Európai Uniós országokba történő szállítás esetén - legjobb tudásunk szerint - nem kell vámot fizetni.

Európai Unión kívüli országokba történő szállítás esetén a vám és egyéb díjak fizetésével kapcsolatosan nincs információnk. Nem vagyunk és nem is lehetünk tisztában minden ország vám előírásaival, így tisztelettel megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy tájékozódjanak a fizetendő díjakról. Felhívjuk figyelmüket, hogy a szállítási költség csak és kizárólag a termékek címzetthez történő eljuttatásának költségét fedezi, tehát nem tartalmazza a vám, illetékek és esetleges tárolási díjak, stb. költségét. Szállító nem tehető felelőssé ezen díjak felmerüléséért és ennek megfizetéséért.

Vásárlás - Ki veheti át a megrendelt terméket?

Kiszállítás esetén a megrendelés során megadott személy veheti át az árut a futártól. Kérjük, minden esetben kövesse nyomon a szállítmányt a csomagszám segítségével, melyet minden esetben elküldünk Önnek e-mailen és biztosítsa, hogy Ön vagy a megjelölt személy elérhető az áru átvételére.

Személyes átvétel esetén a terméket bárki átveheti, aki a bemutatótermünkben a megrendelés számra hivatkozik.

Kérjük, csak olyan személynek adja ki az adatait, akiben megbízik mivel az átvevő személy ellenőrzésére nincs lehetőségünk, így ezért felelősséget sem tudunk vállalni.

Vásárlás - Minden készleten van, amit a weboldalon látok?

Alapvetően igen. Amennyiben egy termékünk elfogyott illetve átmenetileg nincs készleten, azt honlapunkon az adott teméknél jelezzük. Ettől függetlenül, sajnos előfordulhat - különösen az "Utolsó esély" termékek esetében -, hogy a rendelkezésre álló darabszám nem elég a vásárlói igények kielégítésére. Ezért is kérjük, hogy várja meg a kollégáink által küldött visszaigazolást / számlát (ez nem a megrendelés után küldött automatikus visszaigazolás) és ez alapján utaljon vagy keresse fel bemutatótermünket személyes átvétel esetén. Csak ebben az esetben tudjuk biztosítani, hogy a megrendelt termék valóban rendelkezésre áll. Együttműködését köszönjük!

Vásárlás - Rendelhetek postafiókra szállítást?

Nem. Postafiókra nem vállal szállítást egyik csomagküldő cég sem. Ezen felül szükség van a termék átvételének igazolására aláírással (POD = Proof Of Delivery), mely postafiók esetén nem lehetséges.

Vásárlás - Van-e minimális rendelési egység?

A legkisebb megvásárolható egység: 1 darab

Átvétel igazolás

Ügyfél tudomásul veszi, hogy az áru átvételét igazolni kell.

Személyes átvétel, és szolgáltató saját alvállalkozója által történő szállítás esetén az átvétel igazolása a számla, szolgáltatónál maradó példányának aláírásával történik.

Futárral történő kiszállítás esetén Ügyfél a futárcég rendszerében igazolja az átvételt. Ez – az esetek többségében – a futár elektronikus terminálján történik, aláírással és az átvevő nevének megadásával.

Felek tudomásul veszik, hogy az átvétel igazolása minden esetben kötelező, de különösen fontos az EU országokon kívüli szállítások esetében.

Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben olyan címet ad meg, ahol az átvétel igazolása nem lehetséges, Szállító másik címet kérhet. Amennyiben Ügyfél nem tud vagy nem akar másik címet megadni, Szállító megtagadhatja a kiszállítást. Ebben az esetben Szállító visszafizeti az esetlegesen már átutalt áru ellenértéket vagy elutasítja az elindított fizetést (pl. PayPal fizetés).

Egyéb kérdésem van

Amennyiben nem talált választ kérdésére, írjon nekünk! e-mail címünk: web@goss.hu. A legrövidebb időn belül válaszolunk.

Telefonszám: +36-20-222-5272. Amennyiben nem tudjuk fogadni hívását, visszahívjuk.